WONDER GLOW SKINCARE

Produk terhangat di pasaran!! Krim penyeri super ultra yang sungguh berkuasa 10 kali ganda! Krim ini mampu menjadikan wajah anda cerah berseri dan putih bercahaya dengan semulajadi. Ia merupakan krim penyeri wajah yang pertama di Malaysia. Kami jamin 100% krim ini dapat menandingi produk pencerahan yang berada di pasaran! Inilah krim yang ditunggu-tunggu oleh semua wanita dan jejaka! Yang paling penting, krim ini adalah selamat digunakan dan telah mendapat kelulusan daripada KKM!!

Krim Wonder Glow ini mampu menghapuskan pigmentasi, tompok hitam, jerawat dan juga kedutan dengan pantas dan selamat. Wajah gelap dan kusam akan menjadi cerah berseri serta pinkish effect seperti pelakon sinetron/telenovela di televisyen dan filem. Ini adalah anugerah teragung dalam industri kecantikan! Krim kecantikan ini juga dapat member kesan kecerahan Ultra yang paling pantas iaitu seawall 3 hari!! Ia mengandungi agen pemutihan yang selamat seperti Super Gluthathione, Vitamin C Infusions serta Sarang Burung Walet iaitu agen kolagen yang menakjubkan! TANPA pengelupasan dan alergi! Tidak mengandungi hydroquinone atau sebarang peluntur, merkuri dan juga paraben. Lupakan foundation/ make up/ cover face yang membuatkan kulit anda kelihatan tidak natural atau putih melepak bagaikan tepung gandum. Alas bedak juga memberikan kesan yang bertompok dan berbelak apabila berpeluh di bawah sinar matahari. Tambahan pula kenapa perlu make up sedangkan anda mampu memiliki kulit yang sihat berseri tanpa cela dengan krim hebat ini!

1. Wonder Glow
[ Silver Series ]
- RM100 (SM) RM105 (SS)
  • Mencerahkan dan menyerikan wajah.
  • Menghilangkan pigmentasi yang tebal.
  • Menghapuskan jerawat dengan berkesan
  • Mengecilkan pori - pori wajah
  • Menghaluskan kulit secara semulajadi
  • Anti Penuaan dan Awet muda yang ungul
  • Mengandungi mengandungi kombinasi hebat 'glutathione vitamin C infusions' dan collagen agar kulit sihat bercahaya dan bersinar.
• DAY / NIGHT CREAM 20GRM
• FREE Vitamin E + Collagen WONDER BAR SOAP
Krim pencerah super ultra! Terlaris dipasaran! Dijamin cerah bercahaya 3 hari!

Cara Pemakaian :
• Cream D ( Day / Siang ) dipakai untuk siang hari, dapat digunakan sebagai alas bedak dan pelindung sinar matahari UV- Ultra Foundation
• Cream N ( Night / Malam ) dipakai pada waktu malam
• Pertama pemakaian, sapuan menegak ke atas pada kulit supaya krim dapat menembus jauh ke dalam bahagian lapis epidermis kulit



2. Wonder Glow 
[ Gold Series]


- RM120 (SM) RM125 (SS)
  • 2x kesan pencerahan dan vitamin C.
  • 25++ SPF iaitu mengawal cahaya matahari yang sangat terik sebanyak 25 kali ganda, sesuai untuk mereka yang saring terdedah kepada cahaya matahari selama 4 - 5 jam.
  • Mencerahkan dan menyerikan wajah.
  • Menghilangkan pigmentasi yang tebal.
  • Menghapuskan jerawat dengan berkesan
  • Mengecilkan pori - pori wajah
  • Menghaluskan kulit secara semulajadi
  • Anti Penuaan dan Awet muda yang ungul
  • Mengandungi mengandungi kombinasi hebat glutathione vitamin C infusions dan sarang burung walet agar kulit sihat bercahaya dan bersinar
• DAY / NIGHT CREAM 25GRM
• WONDER BAR COLLAGEN SOAP
WONDER GLOW Basic Set ( GOLD SERIES ) - 2X Glowing Effect & Vitamin C

* Upgraded version for WONDER GLOW Basic Set ( SILVER SERIES )





TESTIMONI BERJAYA WONDER GLOW












Cara pemilihan set wonder glow


Rasa cam terdetik nak cerita cara pemilihan set wonder glow ni sebab ramai yang tertanya2 nak pakai set permulaan yang mana dulu kan..okay now saya fokuskan pada 2 jenis basic set dulu ok..

1) Basic set Silver.. harga pasaran RM100.sesuai untuk semua jenis kulit.. tak kira lelaki mahupon perempuan.. Jenis kulit yang jeragat/jerawat yang sikit2 aje pon boleh gunakan silver set ye.. tak semestinya ada jerawat ala2 manja tu kena guna gold set ye.. yang penting pemaikaian yang konsisten.

2) Basic set Gold...harga pasaran RM120. Sesuai untuk kulit yang sensitif, jerwat tegar, jeragat tegar, kulit yang berparut terbakar & kulit berparut jerwat yang agak kritikal.. Gold set ni 2 kali ganda power keberkesanannya daripada silver set tau.. bukan harganya yang 2kali ganda.. Jangan salah faham maksud ayat 2 kali ganda tu ye dear...

Okay bagi saya sebagai pengedar Wonder Glow & pengguna Wonder Glow, cara pemilihan basic set ini amat penting kerana kesan tindak balas terhadap kulit kita akan memberikan impak yang BOOM! Lagi satu cara aturan pemakaian yang penting...


Cara penggunaan set wonder glow

aturan pemakaian Wonder Glow.. Ini adalah cara adaptasi saya & pelanggan2 saya yang telah menggunakan produk Wonder Glow ini.. Jangan salah paham plak kata cara wajib ye.. ni jalan pintas untuk glowing yang lebih efektif & pantas.

Cara yang terbukti & dibuktikan oleh pelanggan2 saya ialah:

1) Tak perlu stop selama 7 hari produk yang anda sedia kala gunakan..tetapi 3 hari pertama hanya gunakan barsoap pagi dan malam ye..sebenarnya sabun banyak kali pon tak apa.. bagus sebab barsoap ni terdiri dari sarang burung walet, vit c & collagen.

2) Hari ke 4 - 14 dah boleh start sabun pagi dan pakai day cream macam biasa....tapi tak perlu tebal2..sebab muka kita baru nak neautralise ngan produk Wonder Glow ni tau.. Malam pula dah boleh sabun muka dan pakai night cream.. TAPI SUKA DIINGATKAN TOLONG PAKAI TIPIS AJE YE...

Ha yang ni la orang ramai tanya kenapa tipis? Ye la macam saya sebut sebelum ni la..kulit muka baru nak sesuai dengan Wonder Glow ni.. makanya gunakan dengan berhemah ye.. agar tak timbul pulak soalan2 ni.. kenapa muka naik jerawat? Kenapa ada allergic? Kenapa bengkak bawah mata? Kenapa kulit trlampau tegang? Kenapa nampak muka makin gelap? Untuk elakkan soalan2 tu DISARANKAN TOLONG PANTANG SEAFOOD, BELACAN & MAKE UP EVEN SECALIT BEDAK. Tak lama pon 2 minggu pertama sahaja pon. Nak cantik glowing & gebu kena la korban sikit ye.. Percaya la selepas 14 hari muka dah mula bersih dan glowing.. Hasilnya memang dah terbukti..tengok testimoni dalam page saya ye..

3) Hari ke 15 dah boleh amalkan pemakaian sabun pagi dan malam. Day cream waktu siang dan night cream waktu malam ye..

Sekiranya anda ikut cara yang betul tu sepatutnya tiada pengelupsan kulit berlaku.. Tetapi sekiranya berlaku juga... Ikuti cara ini.. Sabun muka guna barsoap. Lap dengan tuala agar muka kering dari air.. Gosok perlahan2 agar daki2 tu keluar.. Selepas gosok macam pakai scrub tu cuci semula muka anda..mesti anda rasa selesa & lembut selepas sabun kali ke 2... Amalkan sehingga kulit mengelupas halus itu hilang ye..

PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

Cara Order

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp  ke :-
011-23021417